O365 ondersteuning voor de setup en run van een tijdelijke service organisatie – Brussels, Belgium

O365 ondersteuning voor de setup en run van een tijdelijke service organisatie

Gewenste startdatum   06/03/2017
Eind datum        31/10/2017

Onze klant is op zoek naar een Office 365 specialist.
Deze specialist heeft als taak onze klant te ondersteunen bij de uitrol en beheer van Office 365.
Tot het takenpakket behoren:

  • verlenen van operationele ondersteuning
  • ondersteunen van gebruikers
  • documenteren van procedures en handleidingen
  • monitoring van de diensten
  • optimaliseren/automatiseren van processen
  • uitvoeren van testen, evaluaties en POC’s
  • oplossen van problemen

De tweedelijnsondersteuner heeft kennis van Office 365 en hoe deze kan integreren met een onpremise omgeving.
Hij is klantgericht en zoekt steeds een aanvaardbare oplossing of workaround voor de aanvrager.
Werkt samen met de derdelijns ondersteuning andere Identity en Lync experten om te komen tot een consistent en geïntegreerd geheel.

Jouw profiel

Vereiste kennis en ervaring Office 365:

  • Exchange Online beheer / uitrol en begeleiden van migraties
  • Sharepoint Online
  • OneDrive
  • Skype voor Bedrijven (Lync Online)
  • Yammer
  • Mobiele toegang en beheer (Intune)
  • Powershell scripting
  • Azure
  • Kennis van Delegate 365 is een pluspunt.
  • Goede communicatie vaardigheden     
  • Writing skills     
  • Kennis van het Nederlands        
  • Proactief te werk gaan 
  • Solution minded zijn     
  • Oog voor detail bezitten             
  • Teamplayer zijn              
  • Meerdere jaren aantoonbare ervaring in de verschillende kennisdomeinen zoals Exchange, Sharepoint, Powershellscripting: Senior ( 5,00 jaar )

 
 

Powered by WPeMatico