First Line ICT Support/ Local Support – Mechelen, Belgium

First Line ICT Support/ Local Support

Gewenste startdatum   07/08/2017
Eind datum        29/12/2017

Locatie: Antwerpen, af en toe pendelen naar Leuven en Mechelen
 
Is verantwoordelijk voor het oplossen van de door de Helpdesk geregistreerde incidenten en aanvragen en het herkennen van problemen:

  • Zoekt een oplossing voor de gemelde incidenten en sluit het incident nadat de oplossing is geïmplementeerd.
  • Informeert de gebruiker in verband met de ter beschikking gestelde oplossing via de centrale service desk.
  • Analyseert het gestelde probleem en lost het probleem op of escaleert het probleem naar tweedelijn.
  • Geeft advies bij het opmaken van een changeaanvraag.
  • Staat in voor het operationeel beheer van lokale toepassingen en systemen conform de richtlijnen:
  • Geeft de onderhoudsnoden aan en voert het onderhoud uit.
  • Voert de operationele monitoring uit en voert de nodige controles uit.
  • Beheert de lokale servers.
  • Beheert het lokale netwerk.
  • Is verantwoordelijk voor de goede werking van de desktop omgevingen.
  • Beheert de verschillende lokale opslagmediums.
  • Werkt voorstellen uit voor operationele procedures, documenteert deze en stuurt deze bij waar nodig.
  • Voert wijzigingen aan de infrastructuur uit en voert updates aan standaardsoftware uit.
  • Geeft advies bij het opmaken van capaciteitsvereisten. Is verantwoordelijk voor het uitvoeren van de (lokale) systeembeveiliging conform de richtlijnen
  • Voert de policies en guidelines voor de bescherming van de PC’s, paswoorden uit
  • Ondersteunt het beheer van digitale identiteiten, toegangen en rechten
  • Geeft advies bij het vastleggen van security policies en architectuur.
  • Staat in voor het detecteren, oplossen en escaleren naar tweede lijn van security incidenten en registreert deze.
  • Adviseert bij het verzekeren van de continuïteit:
  • Adviseert bij het opmaken van het ICT-DRP-plan.
  • Test de ICT-continuïteitsplannen en geeft feedback en advies voor bijsturingen.
  • Voert deze uit op moment van een ICT-calamiteit
  • Identificeert ICT-opleidingsnoden binnen de business:
  • Identificeert de opleidingbehoeften bij de business ivm ICT-systemen en -oplossingen.
  • Geeft advies bij het opstellen van een opleidingsprogramma en assisteert bij de uitvoering ervan.
  • Beheren van de toegewezen configuration items in de CM DB:
  • Beheert de toegewezen configuratie items in de CMDB.
  • Geeft input bij het verifiëren van de CMDB.

Jouw profiel
 

  • Aantoonbare ervaring met Active Directory       
  • Aantoonbare ervaring met Server 2008/2012
  • Aantoonbare ervaring met Windows 7
  • Aantoonbare ervaring met Office 2010
  • Aantoonbare ervaring met Printservers
  • Aantoonbare ervaring met Fileservers
  • Aantoonbare ervaring met Exchange
  • Ervaring met DHCP
  • Ervaring met DNS
  • Ervaring met Powershell
  • Ervaring met SCCM
  • Ervaring met Appsence
  • Perfecte mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands             

Powered by WPeMatico