Continuous improvement expert – Mechelen, Belgium

Continuous improvement expert

Regio: Mechelen
Start: ASAP
Sector: Telecom

Als onderdeel van het Channel Readiness & Improvement team, is het Continuous improvement team verantwoordelijk om de customer service & operational excellence binnen de residentiële sales en care organisatie te verbeteren door het implementeren van de juiste improvements en het creëren van een cultuur van voortdurende verbetering.
We maken deel uit van het Residential Sales & Customer Operations departement en ondersteunen alle kanalen (retail, customer contact, install en back office) die in totaal meer dan 2000 klantenadviseurs, leidinggevenden en externe partners tellen.

De Functie
Als continuous improvement expert ben je verantwoordelijk voor het nastreven van operational excellence door het implementeren van de juiste verbeteringen. Je draagt ook mee bij tot het creëren van een mindset van continu verbeteren doorheen de hele organisatie.  
De verbeteringen waarvoor je verantwoordelijk bent zijn de kleinere projecten en de ad hoc verbeteringen die binnen ons departement worden opgepikt. De verbeteringen waarop je werkt zijn specifiek gericht op het verbeteren van processen en elimineren van de non-quality binnen het retail kanaal. Als continuous improvement  expert zorg je er ook steeds voor dat er voldoende afstemming en betrokkenheid is met het retail kanaal.
Je bent verantwoordelijk voor de analyse, het prioritiseren, de root cause assessment, het definiëren van de juiste verbeteringen, het implementeren ervan en het meten van succes. Je rapporteert op regelmatige basis over de verbeteringen en de status ervan aan de manager.

De Rol
Je hebt ervaring op het vlak van continue verbetering en je verzekert dat je improvement projecten het nodige draagvlak hebben binnen de organisatie.
Je bent de owner van je projecten en programma’s en zorgt voor een kwalitatieve en tijdige oplevering van improvements die een maximale impact hebben op de doelstellingen van de kanalen. Je rapporteert over de status en vooruitgang van je projecten aan de manager.
Je zet tools en methodologieën in die kunnen gebruikt worden binnen de Telenet omgeving en dit in elke fase van het improvement project.

Profiel
Je hebt een master diploma met ervaring in proces- en/of improvement omgevingen
Je hebt sterke analytische vaardigheden en conceptueel denkvermogen
Je bent resultaatgericht en staat garant voor kwalitatieve en tijdige opleveringen
Je hebt een enthousiasmerende stijl van werken
Je hebt een expert op het vlak van continue verbetering en bent door je intrinsieke interesse altijd op zoek naar verbeteringen
Je neemt ownership over je takenpakket en bent in staat om te werken in een dynamische en snel veranderende omgeving.
Je bent communicatief en weet boodschappen op een heldere en inspirerende manier over te brengen
Je bent meertalig NL-EN (-FR)
 
 
 
 

Powered by WPeMatico