Administratief medewerker ICT – Hasselt, Belgium

Administratief medewerker ICT

Gewenste startdatum   16/10/2017
Eind datum        28/02/2018

Deze opdracht wordt geschat op 55 mandagen met een inzet van 3 dagen per week.
Onze klant zoekt een ervaren administratief medewerker ICT. De medewerker zal voornamelijk tewerkgesteld worden in Hasselt.

Volgende taken en werkzaamheden zijn op te nemen
 

  • Uitvoeren van ICT aankopen
  • Ondersteuning leveren bij het beheer van ICT licenties en contracten
  • Goederen ontvangst en opvolgen facturen
  • Rapportering

Jouw profiel
 

  • Je bent een gedreven administratief medewerker met een goede kennis van raamcontracten, overheidsopdrachten en aankopen binnen een ICT context.
  • Min 3 jaar ervaring in ICT aankopen
  • Min 3 jaar ervaring in ICT licenties en contracten
  • Min 3 jaar ervaring in overheidsopdrachten – raamcontracten
  • Schriftelijke en mondelinge kennis van het Nederlands

Powered by WPeMatico