Aankoper – Hasselt, Belgium

Aankoper

Gewenste startdatum: 16/01/2017
Eind datum: 31/08/2017
Plaats van tewerkstelling kan zijn Hasselt of Willebroek.
 

  • Als aankoper maak je deel uit van het Service Centrum dat het indirecte aankoopproces (Facilitair,gebouwenonderhoud, fleet, ICT, …).
  • Je draagt bij tot een efficiënt aankoopbeleid zodat onze klant haar medewerkers optimaal kunnen functioneren en organisatiedoelstellingen worden behaald. Je analyseert de behoeften van de organisatie en interne klanten om een correct beeld te krijgen van de opportuniteiten en noden. Op basis van die analyses implementeer je een efficiënte dienstverlening binnen het aankoopbeleid en adviseer je interne klanten door deskundige oplossingen aan te bieden.
  • Je zorgt er voor dat bestekken juridisch en vormelijk correct opgemaakt zijn en de offertes beoordeeld worden, dit alles binnen het kader van de wet op de overheidsopdrachten.
  • Aangezien het een werkorganisatie in transitie betreft, biedt dit je ruimte om de functie zelf verder vorm te geven en heb je daarnaast talrijke contacten met hun fusiepartner.
  • Verder onderhandel je met externe leveranciers en zorg je dat jouw marktkennis up-to-date blijft.

Jouw profiel
 

  • Je beschikt over een masterdiploma of gelijkwaardig,
  • aangevuld met ervaring en/of interesse in aankoop in een administratieve en/of technische werkomgeving. Kennis van de wetgeving rond overheidsopdrachten of affiniteit met wetgeving in het algemeen zijn een pluspunt evenals kennis en interesse in ICT.
  • Communicatie, klantgerichtheid, evenals een gezonde dosis assertiviteit zijn belangrijke troeven om deze uitdagende functie op te nemen.           
  • Overheidsopdrachten: ervaring medior (5,00 jaar )         
  • Perfecte mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands             
  • Kennis Overheidsopdrachten   

Powered by WPeMatico